My new bedroom

21:34:00


Witajcie kochani :)
Po krótkiej nieobecności powracam do żywych. Kilka egzaminów już za mną a kilka przede mną i w końcu długo oczekiwane wakacje. W przygotowaniu się do lata postanowiłam zakupić do swojej sypialni nową białą szafę, ponieważ tamta pękała w szwach, a wiadomo, że muszę przygotować nowe miejsce na letnie ciuszki. Ostatnio dostałam bzika na punkcie białych mebli !! Żeby szafie nie było samotnie dokupiłam również komodę i szafkę nocną w tym samym kolorze. Niestety biurko, półka i druga komoda nie pasowały już kolorystycznie do pozostałych mebli i wystroju więc wpadłam na pomysł, żeby co nieco ożywić moje stare meble i nadać im nowego wyglądu. Stwierdziłam, że zakup okleiny to za drogi interes, dlatego zakupiłam farbę akrylową do drewna i metalu o białej barwie. Biurko, komoda jak i półka mają nowy piękny kolor i kolorystycznie komponują się idealnie do pozostałych mebli. Na dole zobaczycie zdjęcia, które prezentują moją nową sypialnię. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga. Całuski :***  

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Gdzie kupilaś to złote lusterko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusterko kupiłam w takim ala chińczyku za 5.00 zł :)

      Usuń
    2. Wow, pozazdrościć! I to za jaką cenę! :)

      Usuń
    3. Noo akurat było ostatnie i tak się w nim zakochałam, że musiałam je wziąć :)

      Usuń
  2. też mam bzika na punkcie białych mebli :) Zastanawiam się właśnie nad ich kupnem ;p Zapraszam a mojego bloga kosmetycznaamaniaczka.blogspt.com oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe meble zawsze rozświetlają pokój :o) Ślicznie masz u siebie :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie urzadzone, z charakterem, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie to wygląda. Ja właśnie szykuję dom który kupiliśmy , i też mam bzika na punkcie białych mebli do salonu planuję biały połysk . Śliczny masz i bardzo przytulny kącik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, pozdrawiam i na białym kurzu nie widać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM