Denim Overalls

07:36:00


Witajcie moi kochani :)
Pogoda za oknem bardzo się zmieniła - z daleka było czuć nadchodzące lato. To był chyba po raz pierwszy taki upalny i ciepły dzień w tym roku. Korzystając z okazji przygotowałam dla Was bardzo dziewczęcą, wygodną i letnią stylizację. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Piękne, jeansowe ogrodniczki połączyłam z morelowym tshirtem. Do tego zestawu dobrałam przeurocze sandały z kokardkami w kolorze beżu - moje ulubione. Nie mogło w tak słoneczny dzień zabraknąć okularków. Sweterek, który widzicie na ostatnich zdjęciach może służyć jako dodatek na chłodniejsze dni. Jeżeli podoba Wam się moja propozycja to zostawcie po sobie jakiś ślad. Buziaki i do następnego :) 


Ogrodniczki - SH 
 Tshirt - SH 
Sweterek - SH
 Okulary - E-inez
 Sandały - Perfect Styl  

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ależ Ty śliczniutka jesteś . Ciuszki mega ogrodniczki mi sie bardzo podobają . Ale ten papieroch to Ci nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ciekawy post: )! Wczoraj na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/
    zapraszam serdecznie na bloga:)! Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  3. WYGODA#STYL#LATO
    Ogrodniczki sandalki top okularki najlepsze polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia, za nauke sie wez a nie wstawiasz strasznie ubrania i myslisz ze to takie wow. Aby zakladac bloga trzeba miec pojecie o modzie i styl a tu tego brak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz anonimku :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM