Floral Design

11:41:00


Witajcie kochani :)
Dzisiaj będzie szybko, zwięźle i na temat bo zbytnio nie mam czasu. 
Piękną, błękitną koszulę mgiełkę połączyłam z cudowną, kloszowaną spódnicą w motyw kwiatowy. Do tego zestawu dobrałam również torebkę na złotym łańcuszku oraz moje ulubione beżowe sandały. Stylizacja idealnie nadaje się na ciepłe i słoneczne dni. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zostawcie po sobie jakiś ślad. 
Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu. 


Koszula - Prezent 
Spódniczka - Prezent 
Torebka - Pepco 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się kolor koszuli :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie ci w takich kolorkach xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    Pozdrawiam , Klaudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i kolorowo :) Świetna torebka -- skąd ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM