Jeans & White

09:42:00


Witajcie moi najmilsi :) 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację totalnie zwyczajną, na luzie i przede wszystkim dla osób, które cenią sobie swobodę i wygodę. Pogoda ostatnio bardzo Nam dopisuje, dlatego korzystam z każdego, pięknego dnia na wykonanie sesji zdjęciowych by regularnie dodawać posty. Piękne, jeansowe boy friends połączyłam z białą, krótką bluzą z motywem koronki. Do tej propozycji dobrałam również czarną, sportową torebkę, moje ulubione Slip Ony oraz niebieski zegarek. Mam nadzieję, że taki zestawi przypadnie Wam do gustu. 
Zachęcam Was kochani do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego. 


Bluza - SH
Spodnie - SH 
Buty - SH
Torebka - Nike 
Zegarek - Sajbazar 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Śliczny kolor włosów <3 Ale więcej uśmiechu!! :)
    http://i-still-do-not-give-up-fight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno tkwi w prostocie, a ta stylizacja jest na to dowodem :)
    Dokładnie, więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Zazdroszczę figury. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja, a spodnie megaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :) ja nie lubię odsłaniać brzucha, ale Ty wyglądasz rewelacyjnie )

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie, ciekawy fotoreportaż w plenerze, pozdrawiam Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczny design *_* Podoba mi się notka, będę tu wpadać częściej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak zacznij i powiadom mnie w komentarzu na blogu.
    Zapraszam na mały konkursik!
    Zapraszam ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :* Cudne spodnie :D
    +obserwuję, liczę na to samo
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor włosów

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM