LBA czyli Odpowiedzi i nominacje

07:56:00


Witajcie moi kochani :)

Wiem, że od pewnego czasu krążą nominacje blogów w sieci. Nie lubię zbytnio bawić się w tego typu rzeczy, ale skoro zostałam ,,nominowana" przez blog Nasza Marka to niestety ta oto zabawa mnie nie ominie i muszę się podjąć wyzwania. To moja pierwsza nominacja, dlatego bądźcie wobec mnie sumienni i obiektywni. 


Oto pytania, które otrzymałam od Nasza Marka

1. Skąd pomysł na nazwę Twojego bloga?
 Nazwa mojego bloga wzięła się od pastelowych kolorów, które bardzo uwielbiam i mam na ich punkcie obsesję. Lubię ubierać się w ciuchy, obuwie i dodatki, które mają delikatne i lekkie kolory. Taki styl do mnie pasuje. 
2. Co daje Ci prowadzenie bloga?
Prowadzenie bloga daje mi przyjemność i satysfakcję. Lubię bawić się modą, wzorami i kolorami jak i dzielić się swoimi setami z innymi, którzy mogą z nich skorzystać i czerpać z inspiracje.  Blog to moja pasja i hobby poprzez, którą chcę w swoim życiu coś osiągnąć. Już od lat dzieciństwa interesowałam się modą i tak mi zostało do teraz. 
3. Jakie jest Twoje motto życiowe?
,,Trudno być doskonałym, ale trzeba do tego zmierzać". 
4. Co motywuje Cię do działania?
Do działania motywują mnie moi czytelnicy, którzy wspierają mnie w moim życiu codziennym, dzielą się ze mną swoimi spostrzeżeniami jak i udzielają się na moim blogu. Bez nich mój blog by nie istniał. 
5. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?
Życia nie wyobrażam sobie bez mojego najukochańszego synka, który jest dla mnie całym światem oraz bez mojego partnera, który na każdym kroku sprawia, że czuję się wyjątkowo. 
6. Z którego posta na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/dumny?
Ogólnie jestem zadowolona z każdego posta, który pojawia się na moim blogu systematycznie. Każdy nowy wpis ma w sobie coś co przyciąga czytelników do odwiedzania go. 
7. Co Cię uszczęśliwia?
W życiu najbardziej uszczęśliwia mnie moja rodzina i to co lubię robić najbardziej czyli moje pasje, bo przecież to one są dla mnie najważniejsze i sprawiają, że życie nabiera odpowiednich barw i kolorów. 
8. Jak wygląda Twój idealny dzień?
Mój idealny dzień to dzień spędzony z rodziną. Nie ważne gdzie i nie ważne kiedy, ważne że zawsze jesteśmy razem i jesteśmy szczęśliwi. 
9. Która piosenka obecnie daje Ci największego kopa do działania?
Mam kilka ulubionych piosenek : 
Mateusz Mijał ft. Stachursky - Za to co mam 
Piękni i Młodzi - Jedno Słowo 
Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again 
10. Jak radzisz sobie z krytyką i hejterami?
Krytyka to ważny element przy prowadzeniu bloga. Zawsze znajdzie się osoba, której coś nie podpasuje, ale ja się nie poddaję i idę dalej. Robię to co kocham i nic mi w tym nie przeszkodzi. 

Blogi, które nominuję : 

Pytania ode mnie :
1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga ? 
2. Co motywuje Cię do działania ? 
3. Kiedy założyłaś bloga ? 
4. O czym lubisz pisać posty ? 
5. Jakie jest Twoje hobby ? 
6. Twój największy życiowy sukces ?
7. Twoja wymarzona praca to.... ? 
8. Co lubisz robić na co dzień ? 
9. Co w Twoim życiu jest dla Ciebie najważniejsze ? 
10. Jakie masz plany na przyszłość ?? 

Powodzenia kochani :D 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo rodzinną osoba, tak wynika z odpowiedzi i to jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Świetne motto życiowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM