Lifestyle

18:23:00


Witajcie kochani :) 

Pogoda za oknem nieco się zmieniła, troszkę popadało, ale później już było ciepło i słonecznie. W dzisiejszym poście stylizacja bardzo wygodna i na luzie dla osób ceniących sobie te dwie cechy. Piękną, czarną bluzę z nadrukiem i pikowanymi rękawami połączyłam z legginsami w azteckie wzory. Do tego zestawu dobrałam również białe Slip On + ulubione okularki. Cały zestaw idealnie nadaje się na co dzień, do szkoły czy na spacer. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu - jeśli tak zachęcam do komentowania. 


Bluza - Centrum Chińskie 
Legginsy - Soft Moda 
Okulary - E-inez.com 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Legginsy całkiem w moim stylu,ale bluza również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne legginsy, fajnie w nich wyglądasz ; )
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluza:) ale chudzinka z Ciebie:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. :)
    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluza :-) Stylizacja na prawde wygodna i ciekawa. Coś w moim stylu ! :-D
    zapraszam isthenewday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi sie bluza podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka chudzinka *O*
    świetna bluza!
    wn4q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy:D w ogóle fajna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna luźna stylizacja na każdy dzień. Super legginsy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnuy ootd :) Śliczny design ;)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM