Maroon & Black & White

09:28:00


Witajcie kochani :) 
Pogoda za oknem zaczęła nas rozpieszczać, jest cieplutko, milutko i bardzo słonecznie. Taką pogodę to ja uwielbiam. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację nie co elegancką, ale także wygodną. Idealnie nadaje się na wieczorne wyjście, do kina, do szkoły czy także na spacer. Bordowe spodnie rurki połączyłam z białym tshirtem oraz czarną narzutką. Do tego zestawienia dobrałam również beżowe sandały, torebkę oraz okulary. Nie mogło zabraknąć również odpowiedniej biżuterii. Mam nadzieję, że taki look przypadnie Wam do gustu. Buziaki i do następnego :***


Narzutka - SH 
Spodnie - Vinted 
Tshirt - SH 
Torba - Revia 
Sandały - Perfect Style
Biżuteria - Butik 
Okulary - E-inez.com 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. oooo idealnie w moim stylu ubiór :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, jaki masz podkład na sobie? Wygląda rewelacyjnie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel London Lasting Finish 25 - 200 soft beige

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :) w prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM