Red & White

16:26:00


Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na letnie, ciepłe i przede wszystkim słoneczne dni. Czerwoną, bandażową spódniczkę połączyłam z białym tshirtem i jeansową kamizelką. Całość jak dla mnie prezentuje się świetnie. Look idealny do szkoły, na randkę czy nawet na spacerek. Oczywiście nie mogło zabraknąć białego zegarka i moich ulubionych, beżowych sandałek. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu :) 


Spódniczka - SH
Buty - Pepco
Zegarek - Sajbazar
Kamizelka - SH

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zmień kolor włosów, nie używaj tego cienia, bo nie pasuje Ci do tej stylizacji, buty zmień i będzie okej ;) I może zapuść włoski na grzywce, bo nie zbyt Ci pasuje, za bardzo podkreśla Ci twarz i wychodzi to nie korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem, bardzo ładnie jej w takiej fryzurze.
      Powinnaś jak najczęściej wiązać włosy :)

      Usuń
  2. Nie rób dzióbków, więcej uśmiechu :) ! patrze na nie które Twoje zdjęcia i błagam Cię nie kucaj tak :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną spódniczkę :P też SH :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Super T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Nominowałyśmy Twojego bloga do LBA - tutaj link do pytań i naszego posta :) - http://naszamarka.blogspot.com/2015/06/lba-nasze-odpowiedzi-i-nominowani.html#more :) good job! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM