Moja Wish Lista : Czarno - biały pokój / sypialnia

10:46:00

Witajcie moi kochani :)

Dzisiejszy pościk będzie troszeczkę na inny temat. 
Każdy z Nas ma marzenia i każdy stara się je w pewnym stopniu spełnić. Moim marzeniem jest idealny pokój/sypialnia w odcieniach bieli i czerni. Takie pomieszczenie wygląda wtedy estetycznie, elegancko i przede wszystkim nowocześnie. Ostatnio mam bzika na punkcie białych mebli i czarno-białych dodatków. Chciałabym aby mój pokój wyglądał idealnie, aby był jedyny w swoim rodzaju !! Pokazywałam Wam niedawno jak po remoncie wygląda mój pokój - KLIK a teraz gdy niedługo będziemy się przeprowadzać chciałabym troszeczkę zmian w nowym mieszkaniu. Inspiracje zaczerpnięte są z internetu i mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu. Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu. Buziakiii :** 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja ostatnio też mam bzika do czarno-białych dodatków i białych mebli. Po za tym to to świetnie wygląda :)

    Zapraszam do siebie : https://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ale mi się marzy czarno- biała kuchnia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM