Number 75

12:03:00


Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować zestaw idealny na letnie, ale chłodniejsze dni. Pogoda ostatnio płata nam figle - jest zmienna jak kobieta. Bluzę jakiś czas temu prezentowałam Wam na Instagramie - KLIK.
Jest wygodna, sportowa i ma ciekawy print przez co mnie urzekła i musiałam ją kupić. Połączyłam ją z klasycznymi jeansami, które posiadają różne przetarcia i dziury. Do tego zestawu dołączyłam bardzo modne w tym sezonie Slip On w kwiecisty wzór oraz moje ulubione okularki aviatorki. Taki look idealnie nadaje się na spacer, do szkoły czy na wyjście ze znajomymi. Jeśli podoba Wam się taki secik zachęcam do komentowania i obserwowania bloga :) 


Bluza - Centrum Chińskie 
Spodnie - SH
Buty - Tani Butik 
Okulary - E-inez.com 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Śliczna jest ta bluza ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne okulary i bluza:) bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz lat? Butki mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie spodnie z sh? super! :) a te róze swietnie wygladaja na tych zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluza :) śliczny look :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM