W marynarskim stylu

18:32:00

Witajcie kochani :)

Przepraszam za chwilową nieobecność, ale już wróciłam. Byłam na krótkim, weekendowym wypadzie nad morzem z rodzinką. Troszeczkę odpoczęłam i zrelaksowałam się. Sporo zwiedzaliśmy i dużo chodziliśmy, aż dostałam zakwasów na łydkach, ale było warto - czego nie robi się dla rodziny !! Synek wybawił się za wszystkie czasy tak samo jak ja. Pogoda była zmienna, ale na szczęście słoneczna ( troszeczkę padało ). 
Dzisiaj przychodzę do Was z nową nadmorską propozycją. Piękną bluzeczkę w paski ( w marynarskim stylu ) połączyłam z klasycznymi jeansami. Do tego zestawu dobrałam również czarno-białe slip on i małą czarną torebeczkę, aby to co najważniejsze było zawsze pod ręką. Mam nadzieję, że taki zestawik przypadnie Wam do gustu :) Komentujcie i wyrażajcie swoje opinie ... Pozdrawiam i buziaki :***. 


Bluzka - SH
Spodnie - SH 
Torebka - Zalando
Slip On - SH 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. świetnie wyglądasz:) super buty i koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka idealna nad morze ;) śliczne zdjęcia. W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM