Black & White

10:10:00

Witajcie kochani :) 

Wracam do Was po mojej króciutkiej przerwie z nowym postem. Pogoda za oknem wygląda tak i owak - zmienna jak kobieta. Raz jest ciepło a raz zimno - i bądź tu człowieku mądry. Nie lubię takich zmian atmosfery, ale wracając do tematu, dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w barwach bieli & czerni. Ostatnio takie połączenia stały się moimi ulubionymi. Piękną, koronkową bluzeczkę połączyłam z czarną, skórzaną spódniczką. Do tego zestawienia nie mogło zabraknąć dodatków takich jak zegarek, naszyjnik i okularki. Dosyć często w stylizacjach używam moje ulubione Slip On, a to dlatego, że pasują praktycznie do wszystkiego - mają uniwersalny kolor. 
Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu :) 
Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu !! Buziaki :*** 


Bluzka - SH 
Spódniczka - Sajbazar 
Zegarek - Butik 
Naszyjnik - Sajbazar 
Okulary - E-iznez 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetne połączenie! Uwielbiam zestawy black&white! <3
    Genialne dodatki, zwłaszcza zegarek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne połączenie białego z czarnym to moje ulubione ! Ślicznie wyglądasz w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste, minimalistyczne looki są najlepsze :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ale to bardzo podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM