Grey & Black & White

18:30:00

Witajcie kochani :) 

Dawno mnie tutaj nie było, a to wszystko przez brak czasu. Ostatnio mam dużo spraw na głowie, ale po woli wracam do świata żywych. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację idealną na letnie, chłodne dni. Szarą, luźną bluzkę połączyłam ze srebrnymi spodniami. Do tego zestawienia dobrałam również białe Slip On, czarną torebkę, okularki oraz białe bransoletki. Zestaw jest bardzo wygodny i stylowy i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki :) 


Bluzka - SH 
Spodnie - SH 
Slip On - Sophie Boutique 
Bransoletki - Butik 
Torebka - Zalando 
Okulary - SH

You Might Also Like

4 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM