Koralowa piękność

12:35:00

Witajcie moi kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację elegancką i kobiecą zarówno na większe wyjście, wesele czy poprawiny. Piękną, koralową, pikowaną sukienkę połączyłam z czarnymi, klasycznymi szpilkami i czarną, małą torebką. Aby wszystko ze sobą współgrało dobrałam również odpowiedni kolorystycznie naszyjnik. Całość moim zdaniem pasuje do siebie idealnie. Niczego już bym nie dodała, ani nie ujęła. 
Jeśli podoba Wam się moja propozycja zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziakiii i do następnego. 


Sukienka - Boutique Mode & Style 
Buty - Loompex
Torebka - Zalando 
Naszyjnik - Tani Butik 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Piękny kolor, w połączeniu z dodatkami jest super ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Ten kolor świetnie do Ciebie pasuje :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka. :)
    Dodałabym tylko czany pasek w talii. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna sukienka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz !
    Zapraszam loveetheworld94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM