Koronkowy Szał

19:16:00

Witajcie kochani :)

Dzisiaj mamy poniedziałek :D wspaniały poniedziałek. Dużo wydarzyło się u mnie ostatnio i z braku czasu wpis pojawia się późnym wieczorem. 
Ostatnio bardzo modna stała się koronka w różnej postaci, zbzikowałam na jej punkcie. Firma Asian Look podarowała mi piękną sukienkę właśnie z koronki. Musiałam ją wykorzystać w tej stylizacji. Idealnie nadaje się na okres ciążowy. Jest luźna, wygodna i przede wszystkim bardzo elegancka. Idealna na letnie, ciepłe dni takie jak te. Do tej pięknej sukienki postanowiłam dołączyć czarną, elegancką listonoszkę, bransoletkę oraz balerinki. Myślę, że całość idealnie ze sobą współgra. 
Jeśli podoba Ci się ta stylizacja zostaw po sobie ślad. 


Sukienka - Asian Look 
Torebka - Asian Look 
Buty - Zalando 
Bransoletka - Vinted 
Pasek - Revia 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetna stylizacja, a od miesiąca to widzę wszędzie koronkę, a ta sukienka jest śliczna. Będziesz świetną mamusią 😍
    Zapraszam do siebie 😊 obserwuje 😍
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka ;) przecudnie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka i torebka:) wyglądasz uroczo!
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wzór koronki na sukience jest niezwykle dziewczęcy i bardzo do Ciebie pasuje. Bardzo fajnie dobrałaś również dodatki - urocze jest te serduszko na torebce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miło się patrzy na tak pięknie ubraną kobietę w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM