Look idealny na letnie dni

10:40:00

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na ciepłe, letnie dni. Piękną, granatową sukienkę połączyłam z beżową torebką, aktówką. Do tego zestawu dobrałam również beżowe baleriny i złoty zegarek. Torebka jak i baleriny również posiadają złote dodatki także całość idealnie ze sobą współgra. Mam nadzieję, że taki dziewczęcy look przypadnie Wam do gustu. Buziaki :*** 


Sukienka - SH
Torebka - SH 
Buty - Pepco
Zegarek - Sajbazar 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Genialna torebka! Poszukuję podobnej od dłuższego czasu i nigdzie nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją zakupiłam w SH :) Była nowa z metką za 29 zł.

      Usuń
  2. Pięknie :) Torebka bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko :) Podoba mi się
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym robiłaś włosy? Bardzo podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM