Because I'm happy

15:06:00

Witajcie kochani :)

Dzisiaj przybywam do Was z nowym postem modowym, w którym zaprezentuje Wam stylizację idealną na chłodniejsze dni. To już 18 tydzień mojej wspaniałej ciąży, a brzuszek jest coraz większy. Kurteczkę w kolorze khaki połączyłam z morelową mgiełką oraz wzorzystymi legginsami. Do tego zestawu dobrałam również kolorowe bransoletki ( róż i mięta ), pomysłowe kolczyki pieski ( które zostały wykonane własnoręcznie ), czarną torebkę oraz wygodne Slip On. Cały set jest przeznaczony dla osób ceniących sobie wygodę. Jeśli Wam się podoba zachęcam do komentowania. Buziaki i do następnego. 


Kurtka - Pepco 
Koszula - Textil Market 
Legginsy - SH 
Buty - SH 
Bransoletki - Justyna-Bransoletki 
Kolczyki - Manemis
Torebka - Asian Look 

You Might Also Like

8 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM