Jesienna Wishlista

17:41:00

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem, w którym zaprezentuję Wam moją Jesienną Wishlistę. Jesień zbliża się wielkimi krokami także na tę porę roku muszę zaopatrzyć swoją szafę w nowe wdzianka oraz dodatki. Jest wiele rzeczy, które aktualnie by mi się przydały, ale z powodów finansowych muszę z nich po prostu zrezygnować. Poniżej prezentuję kilka najważniejszych.


Od dawna szukam jeansowych spodni rurek z dziurami. Jestem szczupłą osobą, dlatego na moją figurę jest bardzo trudno dopasować odpowiednie spodnie. Mam z tym wielki problem. Szukam czegoś podobnego jak na zdjęciu od numeru 1 do 4. 


5. Kaloszy na jesienne, deszczowe dni 
6. Air Maxy w kolorze różowym 
7. Mukluki brązowe 
8  Botki z motywem panterki 
9. Brązowe botki na słupku 
10. Slip On czarne z motywem panterki 


11. Brązowej, dużej torebki mieszczącej A4 
12. Kapelusza ( nie koniecznie w siwym kolorze )
13. Plecaka z ciekawym printem 
14. Karmelowego szala 
15. Brązowego kominu 


16. Kurtki różowej z kapturem Adidas 
17. Brązowej ramoneski 
18. Ciekawych narzutek 
19. Kardiganów 

Oto lista rzeczy, które najbardziej by mi się przydały na jesienne dni :) 
Powolutku będę rozglądać się za tymi ubrankami w sklepach i w SH ( tam zazwyczaj jest duży wybór ). 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajna lista,
    ja planuję zakup małej czarnej torebki, szpileczek i botków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna lista! ja równiez musze kupić jakieś fajne kalosze na deszczowe dni ;) koniecznie! ;)

    pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten brązowy komin świetny, też się zaczynam powoli za takim rozglądać ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale lista!! sama z chęcią przygarnęłabym większość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie współpracujesz z zagranicznymi sklepami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM