JESIENNY OUTFIT

18:43:00

Witajcie kochani :)

Z góry przepraszam Was za dłuższą nieobecność. Ostatnio miałam bardzo dużo na głowie. Jak już Wam wcześniej wspominałam przeprowadziłam się do miasta. Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa. W końcu mieszkam w swoim rodzinnym mieście, tu gdzie się urodziłam i wychowałam. Mieszkanie jest cudowne - takie o jakim marzyłam. Nic więcej mi teraz do szczęścia nie potrzeba. Sama organizacja zajęła mi sporo czasu, nie wspominając już o przewozie wszystkich rzeczy, umeblowaniu, sprzątaniu itp. byłam po prostu wykończona ( tym bardziej, że jestem w ciąży to męczę się z podwójną siłą ). 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację typowo jesienną. Kratka jest ostatnio moim ulubionym wzorem na ubraniach i dodatkach - hit sezonu !! I chyba nigdy nie wyjdzie z mody, ponieważ w branży modowej króluje już od kilku lat. Piękny, długi płaszcz w kratę połączyłam z bluzeczką również w tym samym wzorze. Do tego outfitu dobrałam również czarne, klasyczne legginsy, jesienne kozaki oraz małą, ale za to pojemną torebkę. Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :) Buziaki :** 


Kardigan - Estyl 
Bluzka - Vinted
Torebka - Asian Look 
Legginsy - SH
Buty - SH 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. super outfit !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Ale kochana prosze o uśmiech bp malo go na Twoich zdjęciach :) a z uśmiechem Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM