JESIENNY LOOK

15:34:00

Witajcie kochani :)

Dawno mnie tutaj nie było, ale wróciłam do Was z nowym postem. Jesienna aura coraz bardziej daje się we znaki także korzystając z ładnej pogody przygotowałam dla Was stylizację w odcieniach brązu, czerni i bieli. Płaszcz w modną w tym sezonie kratę połączyłam z klasycznymi jeansami. Do tego zestawienia dobrałam również szarą bluzeczkę, brązowy szal i torebkę oraz czarne botki z frędzlami - Hit tego sezonu. Całość prezentuje się idealnie i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jeśli się podoba zostawcie po sobie jakiś ślad. Buziaki i do następnego. 


PŁASZCZ - ESTYL
SZAL - PREZENT OD KUZYNKI
BLUZKA - SH 
SPODNIE - SH 
BUTY - SH
TOREBKA - SH 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twoja torebka i płaszczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. Genialny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! bardzo podoba mi się płaszczyk, dawno tak fajnego nigdzie nie widziałam :D buciki też przecudowne!
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look :) bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super krata jak najbardziej widzę że króluje jesienią a do tego buty jednym słowem wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :) botki z frędzlami są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy te wszystkie rzeczy na prawdę są z SH ?? Jeśli tak to masz zaje*isty gust.
    Stylizacja jak najbardziej pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wszystko zgrane a do tego pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki są bardzo ładne Must have absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM