NOVEMBER - TODAY'S LOOK

15:57:00

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem jest po prostu okropna. Nie idzie już wytrzymać tej atmosfery. Na pocieszenie i poprawę humoru przygotowałam dla Was nowy post ze stylizacją. 
Piękny musztardowy kardigan połączyłam z cieplutkim sweterkiem w paski ( idealny na długość dla kobiet w ciąży ). Do tego zestawu postanowiłam dobrać jasne, marmurkowe spodnie, brązowe kowbojki, czarną torebkę shopper bag oraz miedziany komin. Moim zdaniem całość prezentuje się idealnie. Set dla osób ceniących sobie wygodę i luz. 
Pozdrawiam i buziaki :* do następnego !!




KARDIGAN - ESTYL 
SWETEREK - KARTY MODY 
SZAL - KARTY MODY 
SPODNIE - EUFORIA 
BUTY - SH 

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM