PASTELOWY KARDIGAN

17:36:00

Witajcie moi kochani :) 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację w pastelowych, jesiennych kolorkach. Stylizacja jest przede wszystkim wygodna, kobieca i ciepła. Piękny, pudrowy kardigan ( 64.00 zł - KLIK ) połączyłam z bordowym swetrem i ciemnymi jeansami z dziurami. Do tego zestawu dobrałam również szary komin ( 27.00 zł - KLIK ), czarną torebkę i pastelowe, różowe trampki. Cały Look idealnie nadaje się na jesienne, chłodne dni - w tym zestawie nie da się zmarznąć !! 
Jeśli stylizacja przypadła Wam do gustu zachęcam do obserwowania bloga jak i komentowania :) Buziaki i do następnego :)


KARDIGAN - PASMANTEX 
KOMIN - PASMANTEX
SPODNIE - CENTRUM CHIŃSKIE 
BUTY - SH 
TOREBKA - ASIAN LOOK
SWETER - SH 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. W róż€ Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisze szczerze bo z tego slyne -kardigan mest zbyt dlugi wg mnie . Calosc prezentuje sie fajnie :-)
    Wlodek P .

    OdpowiedzUsuń
  3. W różu Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest super różowy stonowany jestem zwolenniczką takiego pastelowego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten kardigan :)
    wyglądasz kwitnąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek kardiganu , chociaż ja nie przepadam za nimi ;) Pozatym piękna stylizacja , najbardziej wpadła mi w oko torebka

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jestem staroświecka, ale również uważam, że kardigan jest zbyt długi i kieszenie na wysokości kolan chyba nie spełniają funkcji. Na chłodne dni preferuję wierzchnie ubrania z zapięciem. Ale za to do twarzy Ci w tym pudrowym różu i pięknie wyglądasz w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ci w różowym kolorze! prześliczny jest ten kardigan <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudrowy róż jest świetnym kolorkiem, który skutecznie ubarwia jesienne stylizacje. :) Podoba mi się ten długaśny kardigan, cieplej by mi w nim było w niż w ciężkim płaszczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknia stylizacja slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci róż. Choć w mnie te trampki nie pasują do tej stylizacji, a kardigan przy długi. ;)
    Poza tym świetna torebka i komin. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylówka jest super :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny kardigan a torebka tez rewelacja :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, kardigan w polaczeniu z rowniez rozowymi tenisowkami bardzo dobrze sie komponuja :) Wszystko na ogromny +

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz, na pewno, nietuzinkowo :)
    Sama wskoczyłabym w taki kardigan, ale w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie :) komin genialny ! Kardigan też ciekawy, ale wolałabym w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM