SPORTOWY OUTFIT

09:50:00

Witajcie moi kochani :)

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza. Wiecznie szaro, ponuro i deszczowo, nie wiadomo jak się ubrać. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację typowo jesienną, na chłodne dni. Czarne legginsy połączyłam z bluzą sportową w tym samym kolorze. Do tego zestawu nie mogło zabraknąć sportowej torebki oraz butów. Parka w kolorze khaki podkreśla całość, a szary komin dodaje im uroku. 
Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego :) 


KURTKA - SH
TOREBKA - NIKE 
BUTY - NIKE 
BLUZA - CENTRUM CHIŃSKIE 
SZAL - PASMANTEX 
LEGGINSY - SH 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. W mojej szafie brakuje takiej kurtki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Widze chyba nowsza stronka. Ładnie. Zapraszam www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic odkrywczego, 99% dziewczyn tak się ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżbym widziała brzuszek? gratuluję :)
    a zestaw ok, luźny i wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parki wyglądają bardzo fajnie, zastanawiam się nad kupnem podobnej ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) zapraszam do mnie zaczarowanakrainakobiet.blogspot.com i ma facebooka https://m.facebook.com/Zaczarowana-kraina-kobiet-162082500811229/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten zestaw, uwielbiam legginsy czarne!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM