TODAY'S OUTFIT

08:24:00

Witajcie kochani :)

Jest 8.00 rano, a ja już nie śpię. Męczy mnie strasznie katar, który nie pozwala mi spać. Grypa trzyma mnie już od prawie 3 tygodni. Dzisiaj zaczynam 26 tydzień ciąży. Czas leci nie ubłagalnie szybko. Pomimo grypy moje samopoczucie jest bardzo dobre, nie mam żadnych dolegliwości. Wracając do tematu dzisiaj stylizacja typowo jesienna. Ta szara i ponura pogoda zaczyna mnie wykańczać. W dzisiejszej stylizacji będą królowały barwy szarości, czerni i bordo. Bordowe rurki połączyłam z morelową koszulą i szarym, sweterkowym kardiganem. Dołączyłam również do tego zestawu czarną kurteczkę, szal, kozaki za kolano tzw. muszkieterki oraz torebkę w tym samym kolorze. Całość wygląda i prezentuje się bardzo kobieco i wygodnie. Jeżeli podoba Wam się ta stylizacja zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzu. Buziaki i do następnego. 


KURTKA - CROPP
SPODNIE - SH
KOZAKI - SH
KOSZULA - TEXTIL MARKET
KARDIGAN - SH 
TOREBKA - ZALANDO 
SZAL - SH 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wyglądasz przepięknie, ciąża Ci służy ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja uwielbiam takie muszkieterki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty, kurtka i fryzura:) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie :) Piękny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylóweczka , a Ty wyglądasz pięknie i kwitnąco ;) zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko ciąża Ci służy . Wyglądasz pięknie nie wspominając o stylizacji - zawsze wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM