WISH LISTA LISTOPAD/GRUDZIEŃ

20:06:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście pojawi się moja Wish Lista zakupów. Każdy z Nas ma jakieś zachcianki, a ja mam kompletnego świra na punkcie ciuszków, butów i dodatków. 
Poniżej kilka z nich :D 

1. RÓŻOWE TIMBERKI 
2. KARMELOWE MUKLUKI 
3. KARMELOWE BOTKI Z FRĘDZLAMI 

4. BIAŁY/KREMOWY SWETEREK 
5. SZARY KARDIGAN/NARZUTKA 


6. BRĄZOWA KURTKA Z FRĘDZLAMI 
7. PUDROWA PARKA 
8. RÓŻOWY ASYMETRYCZNY PŁASZCZYK 


9. BRĄZOWA TOREBKA Z FRĘDZLAMI
10. RÓŻOWA TOREBKA MICHAEL KORS 

Oto moja lista zachcianek :) 
Podoba się ?? Zachęcam do komentowania. 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jak dla mnie swetry są super :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emu uwielbiam i jestem wierna od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,3,9 najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka! najbardziej podoba mi się różowa kurteczka - wymarzona! ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajne oprócz nr 2. Nosz kurde jak widzę kogoś w takich butach jeszcze z przekoślawionymi nogami to mnie ściska

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała wszystko z tej listy, najbardziej urzekły mnie KARMELOWE BOTKI Z FRĘDZLAMI i BRĄZOWA TOREBKA Z FRĘDZLAMI ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta różowa kurteczka jest śliczna !!!
    http://sazidonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne torebki !
    Wszystko o aliexpress, realne zdjęcia, recenzje, opinie - www.aliexpress-all.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka z frędzlami obłędna <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM