ZIMOWY LOOK

13:14:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację jesienno-zimową. Uwielbiam takie luźne, wygodne zestawy. Karmelowy płaszczyk połączyłam z ciepłym szalem w kratę. Do tego zestawu dobrałam również czarne legginsy, torebkę i karmelowe botki. Mam nadzieję, że taka stylóweczka przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. 


KURTKA - CROPP 
SZAL - TANI BUTIK 
TOREBKA - ZALANDO 
LEGGINSY - SH
BUTY - CENTRUM CHIŃSKIE 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. super dobrana kurteczka i buty, świetny szal :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chusta! W ogóle fajny look na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo fajnie ;) Dobry wybór na zimę
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja choć dla mnie trochę za dużo tej ogromnej chusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie dobrany zestaw zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest bardzo ładna a szale w kratę są moimi ulubionymi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śweitny szalik! super komponuje sie z kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze śliczna i piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM