BEIGE ACCESSORIES

14:56:00

Witajcie kochani :)

Dziś kolejny post ze stylizacją modową. Zestaw idealny na cieplejsze, jesienne dni. Piękną, futrzaną kamizelkę połączyłam z klasycznymi jeansami oraz białym sweterkiem. Do tego zestawu dobrałam również brązowy szal w kratę, beżową torebkę oraz krótkie, wygodne botki. Mam nadzieję, że jesienny Look przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. 


SWETER - SH
SPODNIE - SH 
TOREBKA - REVIA 
KAMIZELKA - CENTRUM CHIŃSKIE 
ZEGAREK - BUTIK 
BOTKI - TANI BUTIK 
SZAL - PREZENT 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo fajna codzienna stylizacja, cały urok tkwi w prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kamizelka, marzę o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka w połączeniu ze swterem wygląda rewelacyjnie, podoba mi się taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Super futrzak
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie ;) śliczny futrzak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM