CODZIENNY ZWYKLACZEK

13:59:00

Witajcie kochani :)

Dzisiaj sesja domowa, a z tego względu, że pogoda nam nie dopisuje. Ciągle pada, jest szaro, buro i pstrokata, aż z domu nie chcę się wychodzić. 
W dzisiejszej stylizacji chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na jesienne, cieplejsze dni. Piękną, ciepłą narzutkę w kolorze brudnego różu połączyłam z jeansowymi rurkami i białą bluzeczkę. Do tego zestawu dobrałam również białe slip on oraz okularki. 
Świąteczny klimat też musiał być.
Jeśli stylizacja przypadła Wam do gustu zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Buziaki i do następnego :) 


NARZUTKA - MISSKATE 
SPODNIE - SH 
BLUZKA - SH 
OKULARY - E-INEZ.COM 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajny zwyklaczek, śliczna narzutka. Taka mikołajkowa :) Ale najbardziej podoba mi się... brzuszek. Mam nadzieję, że za rok o tej porze też będę miała taki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, ciąża chyba Ci służy :)
    Bardzo przypadła mi do gustu ta narzutka <3
    Dużo, dużo zdrówka dla Was!
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM