FIRMOWE ŁUPY Z SH ORAZ SINSAY - LISTOPADOWY HAUL

16:08:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować moje ostatnio nabyte Łupy z SH oraz z Sinsay. Dawno nie było postu tego typu, dlatego pomyślałam, żeby w końcu coś dodać z ostatnio nabytymi nowościami. Uwielbiam Second Handy jak wiecie !! Mogę w nich siedzieć godzinami. Czasami uda się wy haczyć na prawdę cudowne perełki. Z resztą sami zobaczcie. 

1. BLUZKA OVERSIZE W PASKI S/M - 7.00 ZŁ 


2. BLUZKA KORALOWA Z KORONKĄ TALLY WEIJL XS/S - OK. 3.00 ZŁ 


3. BORDOWA KOSZULA PRZEDŁUŻANY TYŁ XS/S - 5.00 ZŁ


4. KURTKA RAMONESKA Z KOŻUCHEM ATMOSPHERE S/M - OK. 11.00 ZŁ 


5. BLUZECZKA W MOTYLE ATMOSPHERE S/M - 2.00 ZŁ


6. TUNIKA W PASKI H&M S/M - 4.00 ZŁ 


7. MIĘTOWA KOSZULA H&M XS/S - 3.00 ZŁ 


8. MORELOWA BLUZA Z ZAMKIEM NA PLECACH CUBUS XS - 3.00 ZŁ 


9. BORDOWY SWETER Z KRZYŻEM XS/S NEW LOOK - 3.00 ZŁ 


10. SZARA BLUZA SINSAY XS/S - 30.00 ZŁ 


11. GRANATOWA BLUZA W KROPKI XS/S - 30.00 ZŁ 


Powiedziecie mi, która z tych rzeczy najbardziej przypadła Wam do gustu :) odpowiedzi udzielajcie w komentarzach. 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wszystko super, ale ta ramoneska to Ci się trafiła jak skarb:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na allegro. Identyczne chodzą po 160.00 zł :)

      Usuń
  2. Mnie do gustu najbardziej przypadła bluzka w motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka w motyle mi się nie podoba,ale reszta jest bardzo fajna i w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, aż nie mogę uwierzyć, że są kupione w sh! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kupować ciuszki w SH, nie dość, że za grosze to jeszcze modne i firmowe :)

      Usuń
  5. jak ja dawno nie byłam na łupach w sh :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najwyższa pora, żeby się na nie wybrać :)

      Usuń
  6. Świetne zakupy. Obserwuję Cię i zapraszam do siebie :)
    Jesteś z Brodnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem z Brodnicy ( Kujawsko-Pomorskie ).

      Usuń
    2. Ale ten świat mały, ja z okolic Brodnicy :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM