PASIACZEK

12:10:00

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem nadal nam nie pozwala na wykonanie sesji na dworze. Dzisiaj pierwszy raz zawitał u nas śnieg !! Jestem taka szczęśliwa. Uwielbiam ten biały puch. W dzisiejszym poście stylizacja codzienna, zwyczajna. Takie sety lubię najbardziej. Klasyczne jeansy z dziurami połączyłam z bluzką oversize w czarno-białe pasy. Do tego zestawu dobrałam również czarne botki z frędzlami oraz koralową torebkę, która dodaje uroku całości. Mam nadzieję, że taki Outfit przypadnie Wam do gustu, jeśli tak zostawcie po sobie jakiś ślad. Buziaki i do następnego. 


BLUZKA - SH
SPODNIE - SH 
BUTY - SH 
TOREBKA - BOUTIQUE MODE & STYLE

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super pasiak, a w oko wpadły mi Twoje botki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie szerokiej góry z wąskimi spodniami. I ta koralowa torebka fajnie rozświetla całość.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!! obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pasiaczek, prawie nie widać brzucha ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM