PINK & JEANS

19:51:00

Witajcie kochani :)

Wiem, że dawno mnie tutaj nie było za co bardzo przepraszam, ale już Wam wyjaśniam powód mojej nieobecności. Mianowicie ponownie zostałam mamą !! Tak, dobrze czytacie. Urodził mi się synek - Natanek. Na świat przyszedł 11.02.2016 o godz. 12.50 !! 
Waga - 2750 g
Wzrost - 52 cm 
Pkt - 10/10 


Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność. Postaram się częściej tu zaglądać i dodawać nowe posty.


W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam look codzienny, do szkoły, na wypad ze znajomymi. Jeansy z łatami połączyłam z koszulą w kwiaty oraz różowymi trampkami. Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej kurtki jak i różowej torebki. Szal w kratę dodaje całości uroku. 


KURTKA - KLIK 
KOSZULA - KLIK
SZAL - PREZENT 
SPODNIE - SH 
TOREBKA - CENTRUM CHIŃSKIE
TRAMPKI - SH 

Jeżeli stylizacja przypadła Wam do gustu zostawcie po sobie jakiś ślad. 
Pozdrawiam i buziaki :** 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Gratuluję! Bardzo podoba mi się imię Natan i sama bym chętnie tak nazwała synka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zostania mamą :)
    look bardzo fajny i luźny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również się podoba :) Taka luźna stylizacja na co dzień, a nie ma co się oszukiwać, że właśnie takie są najwygodniejsze szczególnie gdy mamy wiele rzeczy do załatwienia :). Widzę, że nie boisz się zaszaleć z kolorem, ja również ostatnio pozwoliłam sobie na różową torebkę :D (to była dla mnie nowość bo zawsze czarne, szare). Ja kupiłam torebke w sklepie internetowym marki Baron, taka dużą żeby pomieścić wszystkie klamoty :) Chodzi mi zawsze również o jakość, wolę torebki ze skóry, przekonałam się nie raz, że takie torebki naprawdę potrafią bardzo długo służyć no i wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje synka :) ale zapewne teraz będzie mniej czasu, bo więcej obowiazków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM