CODZIENNE STYLÓWKI

16:54:00

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam aż cztery klasyczne stylówki na co dzień takie jakie lubię najbardziej. Cenię sobie modę i wygodę, a klasyka tworzy jedność z tymi dwoma słowami. 
Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu. 


SPODNIE - SH
BLUZKA - SH
NARZUTKA - SH 


BLUZA - SH
SPODNIE - SH 


KOSZULA - SH 
SPODNIE - SH 


BLUZKA - SH
SPODNIE - SH

Jak już pewnie zauważyliście wszystkie moje ubrania z tych setów pochodzą z drugiej ręki, ale to nie moja wina, że tak bardzo uwielbiam Second Handy. 
A czy Wy również kupujecie ubrania w Lumpeksach ?? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Oczywiście <3
    Jestem od nich uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Njaważniejsze żebyśmy czuli się wygodnie i dobrze w stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie koszule w kratę, szczególnie jak jak rozpięta i jakaś bluzka pod nią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM