PRZYGOTOWANIA DO ŚLUBU CZAS ZACZĄĆ !!!

13:39:00

Witajcie kochani :) 

Ostatnio mało mnie tu a to dlatego, że mam wiele spraw na głowie. Chciałam się z Wami podzielić moją nowiną, mianowicie 13 sierpnia 2016 roku wychodzę za mąż. To moja magiczna data, którą będę nosiła w sercu do końca życia. Już nie mogę się doczekać !! Ślub będzie połączony z chrzcinami naszego synka Natanka. Ceremonia 2w1. 


Przygotowania do ślubu :
1. Data w Kościele ustalona, ślub mamy wcześnie bo na 14.00 a to dlatego, że tego samego dnia biorą ślub jeszcze 3 inne pary. Kościół Św. Katarzyny ( Fara ) w Brodnicy.


2. Sala zarezerwowana - wesele odbędzie się w Okalewku w Remizie Strażackiej. Sala jest gigantyczna ( pomieści 120 osób ), a nasze wesele będzie na ponad 80 osób. Kolory przewodzące to biel, róż i srebro. Ma być elegancko ale z charakterem. 

3. Kucharka wynajęta - menu będzie bardzo smaczne i gustowne, na stole nie zabraknie niczego. Mamy mieć również Szwedzki Stół oraz pieczonego prosiaczka - mam nadzieję, że gościom weselnym takie jedzonko przypadnie do gustu. 

4. Grajek ( zespół ) - to dla mnie najważniejsza kwestia. Zarezerwowany !! Muzyka musi być, bez niej wesela by nie było. 

5. Kamerzysta i Fotograf - ogarnięty. To będzie najpiękniejsza pamiątka z naszego magicznego dnia. Zdjęcia i film będą nam przypominać ten wspaniały dzień. 

6. Do ślubu pojedziemy naszym samochodem. Mamy czarne Audi A4, dekoracje już kupione a autko będzie wyglądać przepięknie. 


7. Do kosmetyczki jestem umówiona na kilka wizyt. Zabieg na twarz z kwasami oraz regulacja brwi i henna - 1 sierpnia. Paznokcie żelowe - 11 sierpnia. Makijaż ślubny 13 sierpnia na godzinę 9.00.
Makijaż, który najbardziej mi się spodobał :


8. Fryzjerka też już zaklepana. Najpierw umówiłam się na kilka próbnych fryzur, aby wybrać tą w której będę wyglądać najlepiej natomiast dnia 13 sierpnia na godz. 7.30 będzie układnie włosów i dobranie tej ostatecznej fryzury. 
Przyjęcie gości odbędzie się w domu Pana Młodego. 

Fryzura, którą sobie upatrzyłam :


9. Sukienka ślubna i dodatki - kupione. Wybranie tej najpiękniejszej sukienki nie było dla mnie trudny wyborem. Chcę tego dnia wyglądać elegancko ale zarazem bajecznie. Chcę  czuć się jak najpiękniejsza księżniczka na świecie.
 Moja sukienka jest gorsetowa, dekolt w kształcie serduszka. Piękna, biała z kloszem. W pasie srebrne kryształki. Zapinana z tyłu na zamek. Materiał lekko błyszczący ( ala brokat ). 
Buciki mam śnieżnobiałe również z brokatem, idealnie komponują się z sukienką. Biżuteria delikatna, a zarazem elegancka w srebrnym kolorze. Bolerko białe, atłasowe na 3/4 rękawa. Założone będzie tylko do kościoła. 

Suknia ślubna : 


Buty : 


Biżuteria ( kolia, bransoletka, kolczyki ) : 


Bolerko : 


Sukienka na poprawiny :


Buty na poprawiny : 


Stroik do włosów : 


10. Zaproszenia ślubne - zaproszenia wybierałam i tworzyłam ja. Zamawiane były w sklepie internetowym. Róż to mój ulubiony kolor, dlatego musiał pojawić się na zaproszeniach. Są eleganckie, słodkie i przede wszystkim urocze. 


Jak Wam się podoba mój plan działań ?? Czy któraś z Was w tym roku również bierze ślub ??
Pochwalcie się w komentarzach :) 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wszystko piękne:) też właśnie planuje swój ślub:)
    Powodzenia życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super post! My mamy ślub 22 paźdiernika, ale jak na razie mamy tylko zalatwione to co najważniejsze, resztę ogarniemy na wakacjach jak wrócimy z pracy :) śliczna sukienka!!! Będziesz wyglądać przepięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jesteś zorganizowana i śliczna sukienka!!! a skąd zamawiałaś zaproszenia, bo ja też własnie szukam pięknych i jednocześnie niedrogich zaproszeń. Póki co jestem zdecydowana na te z amelia-wedding.pl Widziałam już kilka ich realizacji na żywo, bo koleżanki zamawiały i są rzeczywiście przepiękne :) p.s. świetne butki na poprawiny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam przez internet, ale z jakiej strony to nie pamiętam ;(
      dziękuję <3

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM