BIAŁY HAFT

18:46:00

Witajcie kochani :) 

Pogoda ostatnio bardzo nam dopisuje. Jest po prostu pięknie. Dzisiejsza stylizacja będzie zarazem elegancka jak i wygodna. Na co dzień jak i na wyjście ze znajomymi. 
Piękną białą haftowaną bluzkę z falbanką połączyłam z klasycznymi jeansami z dziurami i czarną torebką. Do tego zestawienia wybrałam również czarne slip on i ramoneskę w tym samym kolorze. Mam nadzieję, że dzisiejszy look przypadnie Wam do gustu. 


KURTKA - SH
BLUZKA - SH
SPODNIE - SH
BUTY - SH
TOREBKA - ZALANDO 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ładna bluzeczka, podoba mi się również Twoja fryzura :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodnie i cała stylizacja. Masz świetną figurę! :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczupła z natury, ale po dwóch porodach moje ciało niestety nie jest już takie idealne jak kiedyś.

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM