LETNI OUTFIT

13:41:00

Witajcie kochani :) 

Dawno mnie tutaj nie było, a to dlatego, że mam ciągły natłok zdarzeń związany ze szkołą, domem i organizacją naszego ślubu. Brak czasu na cokolwiek. 
Korzystając z tak pięknej pogody, grzechem byłoby nie porobić przy okazji kilku pięknych zdjęć. Stylizacja codzienna i wygodna. Idealna na wyjścia ze znajomymi. 
Pudrową bluzę połączyłam z klasycznymi, ciemnymi jeansami z dziurami. Do tego zestawu dobrałam również wygodne, cieliste sandały z uroczą kokardką. Nie mogło zabraknąć również pastelowej torebki w kolorze baby blue. Jedna z moich ulubionych !!


SPODNIE - SH
BLUZA - SH 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Torebka wpadła mi w oko :) Ślicznie wyglądasz w takiej fryzurce :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM