CROPP TOP & JEANS

18:19:00

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj dopisuje Nam piękna pogoda jest słonecznie i ciepło. Korzystając z tej cudownej aury wybraliśmy się na dłuższy spacer i przy okazji zrobiliśmy parę fajnych zdjęć. Ostatnio bardzo spodobały mi się Cropp topy, w prawdzie mój brzuszek po dwóch porodach nie wygląda już najlepiej stwierdziłam, że zakryję go jeansami z wyższym stanem. Stylizacja jest dla osób ceniących sobie wygodę i pełen luz. Do tego seta dobrałam również moją ulubioną torebkę w kolorze baby blue oraz czarne, wygodne sandały. 
Mam nadzieję, że dzisiejszy look przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga.


SPODNIE - SH
TOP CROPP - SH
SANDAŁY - SH 


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Super sesyjka super zdjęcia tylko jednego mi zabrakło ... uśmiechu ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale chudzina z Ciebie! :) Swietny croptoop
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka ;) kolorem pasuje do jeansów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM