ELEGANCJA FRANCJA !!

14:16:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację elegancką idealną do pracy, do szkoły jak i na wieczorowe wyjścia. Jak wiecie cenię sobie wygodę i luz - u mnie to podstawa. Lubię skromne, delikatne połączenia dlatego biała koszula jest bazą do której dobrałam jeansy i czarny żakiet. Buty wiązane na delikatnej koturnie w czarnym kolorze oraz mała torebka dodają całości elegancji i uroku. 
Jeżeli ten zestaw przypadł Wam do gustu zachęcam do wyrażania swojej opinii w komentarzu. Pozdrawiam i do następnego. Będę z Wami po weekendzie :) 


KOSZULA - SH
SPODNIE - SH
BUTY - SH
ŻAKIET - SH
TOREBKA - ZALANDO 


 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. O Brodnica <3
    Uwielbiam te miejsce!
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To moje miasto rodzinne, w którym aktualnie mieszkam.

      Usuń
  2. Świetny zestaw., który zawsze jest modny.
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne zdjęcia i piękna stylizacja :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w butach!!! Gdzie takie znajdę? Stylizacja idealna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM