LUMPEKSOWE NOWOŚCI - LIPIEC

15:34:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście Lumpeksowe Nowości, które udało mi się upolować w tym miesiącu. Za każdą z tych rzeczy zapłaciłam kilka złotych, a wszystkie wyglądają jak nowe !! Są w stanie idealnym. 


Biała, przewiewna koszula idealna do stylizacji eleganckich - 15.00 zł 
Plisowana spódniczka ze złotym zamkiem w ciekawy print - 9.00 zł 
Czerwona torebka na srebrnym łańcuszku - 4.00 zł 


Czarne trampki na koturnie - 15.00 zł 
Czarne sandały rzymianki na szpilce - 16.00 zł 
Jeansowe przecierane rurki - 2.00 zł 


Co sądzicie o tych rzeczach ?? Opłacało się ??
Podobają Wam się ??
Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. 
Więcej nowości już niebawem. 


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Spódniczka bardzo fajnie komponuje się z koszulą, czekam aż zaprezentujesz je na sobie! Lubię takie łupy z drugiej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wszystko wygląda jak nówki :) Ja mam opory jeśli chodzi o kupowani butów w lumpeksach- większości nie da się wrzucić do pralki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM