PINK DRESS

11:06:00

Witajcie kochani :)

Dzisiejsza stylizacja będzie bardzo żywa, kolorowa i zarazem elegancka. W tej stylizacji głównym motywem przewodnim jest róż - a mianowicie różne jego odcienie. 
Piękną, plisowaną spódnicę połączyłam z neonkową bluzką oversize. Do tego połączenia dobrałam również bardzo modne wiązane botki na lekkim obcasie. Całość dopełnia mała, czarna torebeczka. 
Dajcie znać w komentarzu czy stylizacja przypadła Wam do gustu :) 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 


SPÓDNICZKA - SH
BUTY - SH
BLUZKA - VINTED 
TOREBKA - ZALANDO 


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetna spódniczka, jednak ja połączyła bym ją z białym dopasowanym topem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM