SHIRT GREEN

09:54:00

Witajcie kochani :)

Co u Was słychać ?? U nas upał nie do wytrzymania !! Natanek ciągle marudzi, nie mam na nic czasu. Najwidoczniej jemu również pogoda nie sprzyja. W nocy mam pobudki, chodzę nie żywa i przemęczona, a w domku muszę jeszcze posprzątać bo Igorek w sobotę ma przyjęcie urodzinowe - kończy 5 lat !! Boże jak ten czas szybko leci.
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować luźną, zwiewną i wygodną stylizację w wykonaniu mojej młodszej siostry. Jeansowe szorty połączyła z zwiewną koszulą w kolorze khaki. Do tego połączenia dobrała czarną torebkę z frędzlami oraz japonki z wyższym stanem. Całość wygląda schludnie, ale estetycznie. 
Zostawcie komentarz jeśli stylówka przypadła Wam do gustu.
Buziaki i do następnego :) 




 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Stylizacja fajna, ale te buty jakie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, Ładną ma Pani bluzeczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka świetna, chcę taką
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/, odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania w takim kolorze kojarzyły mi się zawsze z tropikami. Czyli na lato i takie upały w sam raz :) Jak dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie: http://modaoczamijulity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna jest ta koszula! Wyglądasz w niej rewelacyjnie! Choć zauważyłam, że nie lubisz podkreślać stylizacji dodatkami? Według mnie do tej pasował by idealnie jakiś drobny zegarek, coś w stylu https://plantwear.pl/produkt/seria-glamour-dab/ , co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!!! jaaka zmiana :-) super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM