ŚLUB NA GŁOWIE

09:44:00

Witajcie kochani :)

Jak zapewne zauważyliście pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza. Na dworze jest zimno, szaro i deszczowo - nie chcę się nic. Siedząc w domku z dwójką dzieci wzięłam się za porządki. W dziecięcym pokoju co nie co pozmieniałam. Inaczej poukładałam mebelki dzięki czemu pokój wydaje się pełniejszy. 


Wracając do tematu do ślubu zostało 37 dni !!! Leci ten czas strasznie szybko. Wszystko mamy już zapięte na ostatni guzik. Zostały tylko do załatwienia same formalności. 


Fryzura ślubna już wybrana :) Długo się nie zastanawiałam. Pierwsza zrobiona wpadła mi w oko. Będzie lekko, elegancko i z charakterem.


Bukiet ślubny będzie mały, elegancki i skromny bo z białej kalii. 
Taki najbardziej przypadł mi do gustu.


Obrączki już kupione i napis wygrawerowany. 
Zwykłe, klasyczne - takie są najlepsze !!


No i oczywiście wódka !! Na weselu bez niej się nie obędzie. Wybraliśmy Stock - podobno najlepsza wódka na wesela. Okażę się !! 


Na razie to by było na tyle :) Więcej konkretów dowiecie się niebawem :)
Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia. 


 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. gratuluję ;) my ślubujemy za 10 miesięcy, również korzystam z tej aplikacji, na głowie planuje kłos na bok i wianek, obrączki fazowane a wódkę będziemy rozliczać na sali więc nic nam alkoholu nie zostanie ani nie zabraknie ;) powodzenia!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. no to faktycznie już nie dużo czasu pozostało wam do ślubu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM