W STYLU BOHO !!

13:18:00

Witajcie kochani :) 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację dla osób, które cenią sobie luz i wygodę. Pogoda nam dopisuje więc korzystamy z tej słonecznej aury. 
Styl Boho jest teraz bardzo modny, a frędzle dodają całej stylizacji uroku. 
Jeansowe spodenki z wysokim stanem połączyłam z luźnym, białym topem oraz koronkowym bolerkiem z frędzlami w stylu boho. Ostatnio bardzo urzekł mnie ten styl więc w mojej szafie nie mogło zabraknąć ciuszków właśnie w tym stylu. 
Aby całość była zgrana dobrałam również moje ulubione czarne sandały. 
Stylówka idealna na letnie, ciepłe dni. 
Co sądzicie o tym zestawieniu ?? Podoba Wam się ?? Zostawcie swoją ocenę w komentarzu. 
Buziaki i do następnego !!


SPODENKI - SH
BOLERKO - SH
BUTY - SH
BLUZKA - SH 


 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM