WISH LISTA ZAKUPÓW - SIERPIEŃ

13:22:00

Witajcie kochani :) 

Dzień jak co dzień, pogoda nas rozpieszcza pomimo ochłodzenia nadal jest przyjemnie i ciepło. Do mojego ślubu zostało tylko 40 dni. Czym jest bliżej tym gorzej się boję. Po ślubie większość pieniążków planujemy przeznaczyć na remont i wyposażenie mieszkania. 
Musimy kupić kilka przydatnych rzeczy i przede wszystkim pomalować mieszkanie aby wszystko wyglądało tak jak sobie to wymarzyłam.
Głównymi produktami będą meble i dodatki, które dodadzą odpowiedniego uroku mojemu wnętrzu. Pokój oczywiście będzie pomalowany cały na biało, aby wszystko wyglądało estetycznie i elegancko. Dodatki w kolorach szarości, różu i czerni.

1. Biały wieszak stojący do ubrań 
2. Biały duży regał na akcesoria i dodatki 


3. Białe duże stojące lustro 


4. Biały stolik/biurko 


5. Czarne krzesło do biurka


6. Komplet mebli 


7. Kanapa narożna


7. Szary miękki dywan ombre 


8. Sztuczne kwiatki 


9. Ozdobne kartonowe pudełka 


10. Obraz + zegar ( dodatek ) 


Co sądzicie o tych produktach ?? 
Podobają Wam się ?
Kupować czy z czegoś zrezygnować ??
Doradźcie :) 


 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. a czemu sztuczne kwiaty?? ładniejsze by były prawdziwe. no chyba, że nie masz ręki do kwiatów (ja nie mam :() to wtedy ok . ja mialam kiedys taki wieszak stojący ;p .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam ręki do kwiatów :) a sztuczny nie padnie i też ładnie wygląda.

      Usuń
  2. Mam w pokoju sztucznego storczyka z Ikei i wygląda świetnie. Super rzeczy, ja bym zrezygnowała z wieszaka - moim zdaniem kurza się na nim ubrania.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rzeczywiście się kurzą, ale jak to świetnie i praktycznie wygląda. Od dawna za nim poluję, a teraz mam okazję by go kupić.

      Usuń
  3. Ja też bym miała wątpliwości do tych sztucznych. Sama nie mam ręki do kwiatów, ale jednak lepiej od czasu do czasu kupić prawdziwe (doniczkowe), i znów najwyżej bez powodzenia próbować je hodować (przynajmniej jakiś czas są ładne) niż na lata mieć sztuczne. Takie moje zdanie... mamalublin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już wiele razy i za każdym razem ten sam efekt. U mnie w domu jest za gorąco tym bardziej, że mieszkam pod samym dachem na drugim piętrze.

      Usuń
  4. Wszystko fajne a najbardziej podoba mi sie lustro i krzesło ;)
    Meble mam podobne tylko bez szafy z szafkami wiszacymi i narożnik trochę większy i inny kolor ale materiał ten sam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM