PROPOZYCJA NA ŚWIĘTA

21:07:00

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Chciałam aby moja świąteczna propozycja była zarazem elegancka ale i gustowna. Uwielbiam sukienki proste, nie przylegające do ciała i luźne a biżuteria musi być delikatna i pasująca do pozostałej reszty. 



Uroku całemu zestawowi dodaje delikatna biżuteria, którą zaprezentowałam na poniższych zdjęciach w dwóch wariantach ( srebrny łańcuszek + zawieszka oraz pozłacamy naszyjnik ). Biżuteria jest elegancka, wyjątkowa i piękna. Kusi również swoją ceną. Idealnie nadaje się na prezent świąteczny pod choinkę dla bliskiej osoby. 


Mam nadzieję, że takie zestawienie przypadnie Wam do gustu. 


Sukienka - SH
Łańcuszek - Magia Srebra 
Naszyjnik - Magia Srebra 


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. bardzo mi się podoba!

    http://lekkostylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukieneczka, piękny ma kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM