GRAY COAT - OUTFIT TODAY'S

19:38:00

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację w stonowanym kolorze. Szarość w tym sezonie jest bardzo modna dlatego piękny, zimowy płaszcz z nietypowym zamkiem połączyłam z grafitowymi kozaczkami za kolanko. Delikatności dodaje czapka z pomponem oraz komin w tym samym kolorze. Jasnoszara bluzeczka oraz jeansowe spodnie dodają odpowiedniego uroku dzięki czemu stylizacja nie wygląda nudno a klasycznie. 
Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu. 


PŁASZCZ - LONDON STYLE
SPODNIE - SH 
KOZAKI - YUPS 
KOMIN - PASMANTEX 
CZAPKA - LONDON STYLE 


 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie, taki look jak najbardziej podoba mi się na zimowe dni :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w szarościach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny płaszczyk, bardzo lubię szary kolor w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO szarości !!! Uwielbiam u mnie też ...zapraszam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM