GREY & BROWN OUTFIT

13:12:00

Witajcie kochani :)

Pogoda za oknem ostatnio mroźna i ponura. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację w barwach neutralnych, jasnych. Piękną, szarą bluzeczkę w modnym fasonie połączyłam z jeansowymi spodniami, które całej stylizacji dodają drapieżnego charakteru. W tym zestawie nie mogło zabraknąć ciepłego futerka i ekstra modnych w tym sezonie kozaków ( muszkieterki za kolano ). Całość idealnie dopełnia elegancka torebka w beżowym odcieniu. 
Mam nadzieję, że moje zestawienie modowe przypadnie Wam do gustu. 


FUTERKO - SH
BLUZKA - HEY COLLECTION
TOREBKA - REVIA 
SPODNIE - SH
KOZAKI - YUPS  

 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ciekawa stylizacja. Bardzo fajne te buty co masz na sobie na zdjęciach http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja.
    Pięknie wyglądasz.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny futrzak ;-) ja do tej pory nie mogę upolować idealnej futrzastej kamizelki dla siebie, a już kilka mi się przez szafę przewineło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój najbardziej podobaja mi sie buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ulubione buty upolowane na promocji :)

      Usuń
  5. Ciekawa stylizacja jednak buty całkowicie nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te buty ;)fajna stylizacja!
    buziaki
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Buty są świetne !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy zwraca uwagę na te buty. Dziękuję !!

      Usuń
  8. bardzo lubię takie kolorki a Ty wyglądasz w nich super! :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kozaczki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia a buty boskie! i te cudowne paznokcie.

    Zapraszam do mnie na bloga i do zniżki -55% do sklepu ebutik więcej informacji na blogu.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja naprawdę robi wrażenie, a w szczególności buty - one są wprost nieziemskie ! Sama się skuszę na takie długie kozaczki, ponieważ można zrobić z nimi niesamowite stylizacje, które przykują oko na ulicy.
    Bardzo podoba mi się Twój blog, jest całkowicie prowadzony z pasją, to widać.
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Outfit totalnie nie w moim stylu, jednak Ty wyglądasz w nim genialnie :)

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM