BEŻOWE LOVE

17:15:00

Witajcie kochani :)

Dzisiaj kolejny post z kolejną stylizacją modową. Mam nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu. Czarne lateksowe legginsy połączyłam z beżowym, prążkowanym topem z długim rękawem. Do tego zestawienia dobrałam również klasyczne szpilki, rockową kamizelkę oraz czarną listonoszkę. Uroku dodaje modny i elegancki w tym sezonie choker. 


BLUZKA - SH
KAMIZELKA - SH
LEGGINSY - SH
TOREBKA - ZALANDO 
BUTY - SH 
CHOKER - BUTIK MANILLA 


 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. wow!! Jaka figura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi sie podoba to polaczenie kolorow :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. co za figurka :) nie to co mój bębenek :D zresztą sama obaczysz bo mam w palach sesję z gołym brzuchem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak na pewno :) bębenek również mam po dwóch porodach :D z chęcią zerknę

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM