BLOUSE IN A BOWL

09:17:00

Witajcie kochani :)

Za oknem biało !!! Po raz kolejny myślałam, że zima dobiegła końca, jednak się myliłam. Śniegu jest mnóstwo a na dworze zimno - chcę Wiosnę !!! 
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację, w której główną rolę będzie odgrywała bluzka w misie. Czyż nie jest urocza ?? Lubię bluzeczki z takimi słodkimi printami. Do tego zestawu dobrałam również bordowe spodnie i czarną ramoneskę. Charakteru dodają szare kozaki za kolanko. Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu. 
Buziaki i do następnego !! 


SPODNIE - SH
KURTKA - SH 
KOZAKI - YUPS 


 

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Zestawienie bardzo w moim stylu. Słodka bluzeczka prezentuje się ciekawie w duecie ze skórzaną kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie! :)
    mega podoba mi się bluzka!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Vittoria Richmond, tam dostaniesz tą bluzeczkę :D

      Usuń
  3. Uwielbiam takie słodkie bluzeczki! :-) Idealnie rozpromieniają każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, idealne na pochmurne dni takie jak teraz

      Usuń
  4. Bluzeczka śliczna i butki!! Ale Ty chudzinka jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jestem, jestem :) nic na to nie poradzę :)

      Usuń
  5. Ładne połączenie. Bluzeczka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaka świetna ramonezka :) Bardzo fajne połączenie
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka przeurocza 😍 Całe zestawienie bardzo mi się podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie w butach na lozko! haha :D Swietnie wygladasz a bluzke masz urocza :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka skórzana bardzo mi się podoba :) buty również świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza bluzeczka i fajnie komponuje się z całością, super !
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodka jest ta bluzka !! :) nie mogę zaobserwować Twojego bloga :( gdzie się klika??

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chce wiosnę już się jej nie mogę doczekać, czekam na nią z niestęsknieniem. Przesłodka bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie :) Urocza bluzka :)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam :) www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie niestety nie komponuje się ten zestaw, ale każdy ma swój indywidualny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietyna stylizacja ;) widac, ze dobrze i pewnie sie w niej czujesz :)
    co powiesz na wspólną obs? daj znać u mnie na blogu ;p
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylówka jest na prawdę bardzo wygodna :) lubię takie luźne zestawy

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM