BLOUSE WITH BARE SHOULDERS

08:17:00

Witajcie kochani :) 

Dzisiaj mamy czwartek więc zaprezentuję Wam kolejną stylizację, tym razem coś bardziej wygodnego a zarazem eleganckiego. Piękną szarą bluzkę z odkrytymi ramionami połączyłam z kobaltową, rozkloszowaną spódniczką. Do tego zestawienia dobrałam również podkolanówki z kokardkami, aby zestaw wyglądał kobieco i atrakcyjnie.
Całość prezentuje się bardzo kobieco. 


BLUZKA - TANI BUTIK
SPÓDNICZKA - COCKTAIL SHOCK 
PODKOLANÓWKI - SH 


 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Super stylizacja! Spódnica ma piękny kolor :)

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzeczka :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakolanówki super sprawa, wyglądają bardzo fajnie i do tego są ciepłe :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne połączenie! Zakolanówki robią furrorę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten kolor <3
    (Mowa o spódniczce)
    P.S Super nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten sweterek i spodniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sweterek, ale najbardziej przyciąga wzrok spódniczka, super kolor, bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zakolanówki, idealnie pasują do spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM