GREY& PINK POWDER

12:24:00

Witajcie moi mili :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację w kolorach szarości i pudrowego różu. To ostatnio moje ulubione połączenie kolorystyczne, które jest zarazem delikatne i eleganckie jednocześnie. Szary sweter z golfem połączyłam z podkolanówkami w tym samym kolorze. Aby całość nie była zbyt nudna dobrałam piękny szal w kratę w odcieniach pudrowego różu i szarości. Jak zapewne wiecie jestem wielbicielką ciekawych książek oraz ciepłej, rozpuszczalnej kawy z mlekiem, bez której nie wyobrażam sobie dnia. Zapewne zauważyliście u mnie pewną zmianę. Tak, wiem nie mogłam się powstrzymać. Zawsze marzyłam o tym by mieć długie włosy do pasa. Jak widać marzenia się spełniają, ale o tym dowiecie się w kolejnym poście. 


SWETER - SH
PODKOLANÓWKI - SH 
SZAL - TANI BUTIK 

Mam nadzieję, że takie domowe zestawienie przypadnie Wam do gustu :) 
Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia.
Buziaki :***


 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Sweter genialny, tworzysz fajny klimat :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły przeuroczo, tak słodko w domowym zaciszu. Zakolanówki są boskie, pasują Ci bardzo, szarości są świetne, idealnie komponują się z pastelowym różem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie domowe sesje :)
      Szarość z pudrowym różem to moje ulubione połączenie kolorystyczne...

      Usuń
  3. Śliczny sweterek <3
    http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony zestaw kolorystyczny. Piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja ;) lubię sweterki w połączeniu z pończochami ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja idealna do domu. Podoba mi się sweterek i kubek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter rewelacja, bardzo takie lubię ;) No i pończochy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter jest idealny i pięknie w nim wyglądasz! :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się taki dzień w łóżku ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takiego na co dzień niestety nie mam, też mi się marzy - w końcu jestem matką dwójki dzieci :D

      Usuń
  10. Cudownie wyglądasz, tak cukierkowo, pastelowo :) Śliczne zdjęcia!
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam pastele więc jestem na tak! :) tylko sporo ujęć jest podobnych i lepiej byłoby zredukować ilość zdjęć we wpisie. Wtedy wpis byłby bardziej czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ;) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweter, mam słabość do takich!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam film Bridget Jones! Był super:) Lubię takie 'pościelowe' sesje!:)
    Pozdrawiam serdecznie! Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM